УПЕВНЕНА ПОВЕДІНКА Пасивність, упевненість, агресивність • Ознаки, переваги та недоліки різних моделей поведінки У житті майже щодня трапляються ситуації, коли необхідно звернутися по допомогу, чітко висловити свою позицію або від чогось відмовитися. Назвіть кілька таких ситуацій. Наприклад: коли треба відмовити другові; мусиш кудись зателефонувати; маєш власну думку... У таких випадках ми зазвичай поводимось або пасивно, або агресивно, або упевнено. У цьому параграфі ти навчишся розрізняти моделі поведінки, дізнаєшся про їхні переваги та недоліки. Це допоможе тобі досягнути бажаного, набути впевненості. Пасивна поведінка Якщо людина нехтує власними інтересами, за будь-яку ціну намагається уникати конфліктів, вона демонструє пасивну поведінку. Пасивність характерна передусім для тих, у кого занижена самооцінка, хто не поважає себе і вважає гіршим за інших. Пасивні люди дозволяють використовувати себе і тому нерідко стають об’єктами уїдливих жартів і знущань. Такі люди не вміють з...
§ 23. СОЦІАЛЬНА НЕБЕЗПЕКА ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ Як уберегтися від туберкульозу • Що таке ВІЛ і СНІД • Шляхи зараження і методи захисту • Протидія дискримінації людей, які живуть з ВІЛ Здоров’я людини значною мірою залежить від того, чи вміє вона захищатися від небезпечних інфекційних захворювань, насамперед від туберкульозу та захворювання на ВІЛ-інфекцію. Коротко про туберкульоз Туберкульоз — інфекційне захворювання. Зараження відбувається під час контакту з хворою людиною. Коли вона кашляє, у повітря і на навколишні предмети потрапляє велика кількість збудників туберкульозу. Інфікування можливе і через продукти харчування. Тому хворі на туберкульоз неодмінно повинні лікуватися. Без цього хвороба може бути смертельною, а хворий на туберкульоз — небезпечним для оточення. Щоб виявити туберкульоз, дорослим роблять флюорографію — знімок легень, а для дітей застосовують спеціальний тест — реакцію Манту. Пам’ятаєш, як тобі робили подряпину на руці, а на третій день вимірювали діамет...
Домашнє завдання: 1. Опрацювати параграф 10. Формування системи цінностей. 2. Робота в зошиті: записати поняття "Цінності", "моральності", "потреби". Замалювати піраміду потреб.
Комментарии
Отправить комментарий